سخن روز /
پایان خرید تضمینی گندم در مراکز خرید تعاون روستایی شهرستان مانه و سملقان
1401/05/11
به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی خراسان شمالی: خرید محصولات تضمینی و توافقی گندم ودانه روغنی کلزا در شهرستان مانه و سملقان به پایان رسید.

اسدی مسئول تعاون روستایی مانه و سملقان گفت: در سال جاری شبکه تعاون روستایی شهرستان مانه و سملقان با سه مرکز خرید اقدام به تحویل گندم تولیدی کشاورزان و دانه روغنی کلزا از کلزا کاران در سطح شهرستان نمود.

اسدی بیان داشت: در طول مدت زمان خرید محصولات، به میزان 1431تن گندم بصورت تضمینی و 660تن دانه روغنی کلزا بصورت توافقی از کشاورزان و کلزا کاران تحویل گرفته شد که تمامی این محصولات خریداری شده به کارخانجات آرد وکارخانجات روغن کشی حمل گردیده است.

اسدی افزود: شبکه شرکت های تعاونی روستایی شهرستان همه ساله در جهت حمایت از تولید کنندگان، آمادگی خرید محصولات استراتژیک همچون گندم را دارا بوده و در این زمینه بازوی مهمی در روند خرید این محصولات برای دولت می باشد.

گفتنی است،اختصاص اعتبار لازم وکافی برای ساخت انبار و باسکول در نقاط دوردست و مرزی شهرستان مانه وسملقان می تواند گام بزرگ و مهمی درجهت خرید تضمینی گندم از کشاورزان منطقه و رونق و توسعه این بخش از استان باشد.

تعداد مشاهده خبر416 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal