سخن روز /
صدور و تمدید 1408 فقره پروانه فعالیت نظام صنفی کشاورزی در چهارماهه ابتدای سالجاری در جنوب کرمان
1401/05/11
مدیرتعاون روستایی جنوب کرمان عنوان کرد: در چهار ماهه نخست سالجاری 1163 فقره پروانه فعالیت نظام صنفی برای افراد متقاضی واجد الشرایط در بخش کشاورزی صادر گردیده است و 245 فقره پروانه فعالیت نظام صنفی کشاورزی تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی جنوب کرمان، فاطمه میرساردو اظهار کرد: نظام صنفی کشاورزی جنوب کرمان در سطح شهرستان های جیرفت، کهنوج، عنبرآباد، منوجان، قلعه گنج و رودبار جنوب برنامه ریزی و ساماندهی گردیده و از ابتدای تشکیل این تشکل در سال 1389 تاکنون 10هزار و 195نفر از بهره برداران به عضویت نظام صنفی جنوب کرمان در آمده اند.

وی تصریح کرد:جلسات تبیین و توجیه ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی تحت عنوان اتاق اصناف کشاورزی و منابع طبیعی در هفت شهرستان جنوبی انجام شده است و با استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی بسترهای لازم برای عضویت حداکثری کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی و منابع طبیعی کشور در نظام صنفی کشاورزی فراهم شده است.

مدیر تعاون روستایی جنوب ادامه داد: نظام صنفی کشاورزی به عنوان ساختار و شبکه‌ای که منافع قانونی، صنفی و اجتماعی کل بهره برداران را پیگیری می‌کند، منطبق با وظایف مقرر شده قانونی خود در جهت ارتقای سطح مهارت و دانش اعضا و کشاورزان و چگونگی استفاده از ظرفیت‌های حوزه فن آوری و دانش بنیان در بخش کشاورزی، برنامه ریزی و ورود می‌نماید.

فاطمه میرساردو بر نقش و اهمیت نظام صنفی فعالیت های کشاورزی تاکید و خواستار افزایش عضوگیری و تشویق کشاورزان تحت پوشش تعاونی های روستایی، کشاورزی، تولید و زنان روستایی جنوب کرمان به عضویت نظام صنفی منطقه شد.

تعداد مشاهده خبر580 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :3 :4
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal