سخن روز /
بررسی نحوه خرید و فروش توافقی،حمایتی و تضمینی محصولات کشاورزی درتعاون روستایی زنجان
1403/02/04
در جلسه هماهنگی بر لزوم تحقق شعار سال 1403 و اهمیت خرید و فروش توافقی، حمایتی و تضمینی توسط شبکه تعاون های روستایی استان زنجان تاکید گردید
جلسه بررسی نحوه خرید و فروش توافقی،تضمینی و حمایتی رأس ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 02 / 02 / 1403 در محل سالن جلسات شهید سردار سلیمانی مدیریت تعاون روستایی استان با حضور مدعوین برگزار گردید.
در ابتدای جلسه مهندس قربانی معاونت فنی وبازرگانی تعاون روستائی استان بر اهمیت خرید و فروش توافقی، حمایتی و تضمینی توسط شبکه تعاونیهای روستایی تاکید نمودند. در ادامه مباحث توسط رؤسای ادارات شهرستان های تابعه و مدیران عامل اتحادیه های تعاونی روستایی دنبال شد که شامل نحوه تجهیز و راه اندازی فروشگاه های  مصرف، استفاده از تابلوی متحدالشکل برای شرکتها، طرح کالابرگ الکترونیک، راه اندازی روستا بازار در شهرستان ها. رصد میزان تولید محصولات کشاورزی در مناطق مختلف استان توسط شهرستان ها و اعلام به سازمان استان جهت اقدام به موقع برای خرید توافقی محصولات. ایجاد و تقویت بازرگانی خارجی به منظور صادرات محصولات، تقدیر از شرکت های فعال در خصوص خرید ها به ویژه خرید تضمینی مباشرتی گندم. بازدید از مراکز خرید گندم قبل از شروع فرآیند و بازدید مراکز توسط اداره کل غله. طرح بسته بندی حبوبات و تامین اقلام مورد نیاز فروشگاه ها توسط اتحادیه های شهرستانی از مواردی بود که در جلسه بحث و بررسی وتاکید قرار گرفت و در ادامه اجرای موارد اشاره شده به تصویب حاضرین در جلسه رسید.
تعداد مشاهده خبر46 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal