سخن روز /
آغاز طرح توزیع میوه تنظیم بازار شب عید 1403 در جنوب کرمان
1402/12/27

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان عنوان کرد : توزیع میوه شب عید با نرخ مصوب در 10 غرفه مشخص شده در مناطق مختلف جنوب استان از امروز 27 اسفند ماه 1402 آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی جنوب کرمان، محمدبلندنظر مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان گفت: به منظور تامین میوه طرح تنظیم بازار سال نو و میزان میوه تعیین شده در کمیته راهبری از امروز 27 اسفند ماه توزیع میوه سیب و پرتقال بین شهروندان عزیزشروع و این روند تا سوم فروردین ماه 1403 ادامه دارد.

وی تصریح کرد: 130 تن میوه تنظیم بازاری شب عید شامل 75 تن سیب درختی و 55 تن پرتقال رقم والنسیا در سطح منطقه توزیع می شود .

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان ادامه داد 10 غرفه در سطح جنوب کرمان برای توزیع میوه تعیین شده است که تمامی متصدیان واحدهای عرضه کننده موظف به نصب قیمت میوه به تفکیک در معرض دید مشتریان می باشند.

محمدبلندنظر خاطر نشان کرد: در این مراکز سیب درختی (زرد) با قیمت مصوب 40 هزار تومان با 23 درصد زیر قیمت بازار و پرتقال رقم والنسیا 24 هزار تومان با 15 درصد زیر قیمت بازار به فروش می رسد.

ایشان در خاتمه اظهار داشت: هیچ کمبودی در عرضه میوه شب عید نداریم و در واقع علاوه بر ذخایر فعلی، ذخایر احتیاطی برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

تعداد مشاهده خبر378 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal